SKRIVET: 2011-01-28, kl 23:59:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inte hunnit..

Jag har inte hunnit skriva så mycket idag, Jag va ju på stan och shoppade med syrran och hennes son sen min brors dotter, sen kom jag hem så började vi laga tacos men sen va tvungen o åka till sjukhuset med min systers son, för han är sjuk och hade sån hosta så dom ville att vi skulle komma in, och syrran ville inte åka in själv så jag följde med henne, men va så mycket folk så fick sitta och vänta från 20.15 till 21.20 , sjuuukt jobbigt att vänta, och sen när vi kom in så kollade dom honom 5min och sen inget mer, och sa bara hör av er om det blir värre! så störande kunde inte ens få hostmedicin eller något och suttit där och väntat över en timme!!!!!
sen kom hem så kom Anna förbi så satt jag och hon och drack vin och pratade massa, mycket trevligt!!
Men min lillasyrras son har inte kunnat sova för han har hostat så mycket och är så förkyld tycker så synd om han..:(..
Anna gick precis, så snart ska jag sova..men sitter nu och kolla på tv och hör hur min systers son vaknar och hostar stackars liten:(.. hoppas verkligen han blir frisk snart! så jobbigt för såna små, han är bara 1år, han kan inte säga vart han har ont ju.. stackarn!!
men jag ska ta bort smink sen blir det mot sängen. men jag skriver imorgon när jag vaknar. Godnatt på er!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: