SKRIVET: 2011-01-28, kl 10:21:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag!

Äntligen fredag ! :) Jag vaknade tidigt idag, jag va redan uppe vid 10, men hade ställt kl på 11 men gick upp vid 10 för va pigg :P så nu ska äta frukost sen in i duschen o fixa mig o så, sen blir det ner till stan möta upp lillasyrran Amanda och hennes son Neo <3. så blir det shopping och fika! får se om jag hittar några fina kläder och skor :) jag har fortfarande kvar några presentkort som jag fick i jul. så dom ska handlas upp sen får se hur mycket mer jag handlar :) beror ju på vad jag hittar!:)
Men ÄLSKAR att shoppa:)
Efter shoppingen blir det bara vara hemma och ta de lugnt tror jag sen på kvällen blir det Tacos och så, sen får se vad som händer :)
Men känner på mig att denna helg kommer bli bra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: