SKRIVET: 2011-01-12, kl 21:13:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Föräldrarfritt

Såg nyss det nya programet Föräldrarfritt, 8-11åringar ungar som ska bo själva utan föräldrar i 2veckor, 10 tjejer o 10 killar, Som big brother fast 8-11åringar barn! helt sjukt va det, sen sitter föräldrarna och kollar på sina barn, när dom bråkar,blir utstötta och allt, Ska klara sig helt själva., Redan första programet ser man hur dom bråkar,gråter, Jag fattar inte hur underhållande det kan vara? Att föräldrarna vill se detta. Jag skulle aldrig vilja att mitt barn skulle vara med i sånt program, fattar inte ens att de kan sända sånt, allt går till överdrivft nu för tiden..
Men ändå kollar folk på det alltid så, till och med jag kollade på det, fast jag tycker det är sjukt men ändå vill man fortsätta och se vad som händer.
Men men de gör allt för att få många att titta...

aja, nu ska kolla på den filmen som började på 5an nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: