SKRIVET: 2011-01-06, kl 22:46:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Filmen 13

Nu har precis kollat film, såg 13 hette den, skulle sett den igår men blev inte så, så jag såg en idag, den filmen va bra, kolla trailern :)Alexander Skarsgård va med och 50cent :P
Nu ska bara kolla tv, se om det är något bra där. Bara ligga i soffan o mysa ner mig:)
Imorgon ska sova lääänge, ska bli så skönt! Ligga i sängen hela dagen hehe, haha nä men nästan :p Jag skulle behöva åka ner till stan, köpa upp mina presentkort men tror jag vänta och shoppar till slutet av månaden, för då ska till Gbg :)
Det kommer nog bli kul, för då ska shoppa och vara där hela helgen, eller åker upp dit på torsdagen den 27 sen stannar till söndagen förmodligen. Fick en bra lön nu i jan, för jobbade julhelgen o nyårsafton några timmar ju så fick ut 19 000 :) så då har jag och shoppa för bara mobiläkningen jag ska betala :) Så då ska unna mig lite, men då kommer säkert inte hitta något bara för det :P alltid så :P
men nu ska kolla tv sen blir det nog sova..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: