SKRIVET: 2011-01-19, kl 17:22:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dieten.

Nu är hemma från jobbet, skrev inte så mycket igår.. hade inte tid :P idag på jobbet har det varit fullt upp, jag va i dieten med alla specialkoster, sjukt mycket patienter inne med massa specialkoster, Tarm, Stomi, Laktosfri, Glutenfri, Gluten och Laktosfri och - ägg -majs i alla form plus va den vegitariskt, massa dialyskoster, sen massa önskekoster och vegetariska, och alla minus något , som - lök, - paprika, -citrus och allergier och massa mer.. Kommer inte ens ihåg allt :P, men det va bara och köra på:p gäller och tänka så man inte gör fel.. och plus har man en tidspress, allt detta ska vara klart vid 11 sen plus har man massa kantiner som ska ut med vid lite innan 11.allt ska göras samtidigt. så man har verkligen fullt upp gäller och förbereda och planera, men man har inte mycket tid på sig, man får lappen på alla patienter och specialkosterna då får man 5 över halv 10 sen läsa igenom dom om de är mycket ta 15-20min.. och då har man knappt en timme på sig o förebereda och köra igång med maten.. menmen får väll hoppas att patienterna har gått hem :p så det blir lite mindre i dieten :)
Men jag ska inte vara där imorgon utan i Aköket , får hoppas att de är lugnt där iallafall.. men många som varit sjuka nu på jobbet idag 3st.. så varit lite körigt överallt idag i köket.'

Aja nog om jobb , jag gick faktiskt hem idag från jobbet :) behöver göra det, för att få lite tränning och motion, och det va skönt med mycket piggare så har pluggat lite nu på körkortsteorin :) och ska fortsätta nu strax.. sen ska bara ta de lugnt..ta mig ett varmt bad sen med :) men jag skriver senare :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: