SKRIVET: 2011-01-01, kl 13:52:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

2011 !

Nyår igår va riktigt rolig :), vi va här hemma allihopa, det va min bror o hans familj, min syrra Sanna och hennes familj, sen min lillebror o hans tjej och några andra så åt vi 3rätters och drack och hade trevligt, sen vid 12 slaget gick vi ut till alla grannar och vänner och sköt rakter och drack. sen blev det hem och dricka igen:)
Vet inte vad kl va när jag gick och la mig :P, men va en lyckad kväll igår iallafall :). idag mår man som man förtjänar :P  och min brors dotter madde haha hon fick sin första fylla igår hahaha vi hittade henne hos grannen simon som hade fest med, skit full va hon så vi tog hem henne och så började hon spy men hon får skylla sig själv för vi sa till henne , men ganska roligt att se för man vet sj hur det va :P får väll hoppas att hon lärde sig och väntar med att dricka nu tills hon iallafall bli lite äldre :P Hon sitter här nu och mår skit haha, stackarn eller inte :P jo men lite synd är det om henne.
Idag blir det skräpmat och massa gott och film och bara lugnt :) det ska bli sköönt. men ska börja kolla på film efter min bror o gått med alla ungarna, nu går de inte att vara ifred hehe., dom är ju inte tystlåtna precis, jag förstår inte att dom orkar:P
Men hoppas ni hade en på nyår :) och året började bra !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: