SKRIVET: 2011-02-17, kl 15:48:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Utelåst!!

Jag höll fan på och frysa ihjäl!!! Jag kommer hem från jobbet, fått sluta tidigare och allt så är dörren låst och har ingen nyckel eller mobil !!! sjjuuuukt störande!!!!! så satt och väntadee för tänkte lillebror kommer hem snart men neej 40min väntade jag kollade in på kl i köket, sen klarade jag inte mer hehe, det va ju så jävla kallt så jag gick in till grannen Pia så satt där till nu , typ en halv timmme.. sen tillslut kom mamma! ååhh fortfarande iskall så ska ta mig en varm dusch nu!!
Jag verkar bara ha otur denna vecka :(:(..
Jag hoppas det blir bättre ikväll, jag ska ut och äta på harrys med några vänner , det kommer bli trevligt och gott.
Men jag ska in i duschen nu .. jag skriver mer senare..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: