SKRIVET: 2011-02-21, kl 21:45:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tv..

Jaha nu har jag pratat i telefon sen lite innan 20..:P tiden går snabbt när man pratar hehe, Känns lite bättre nu med allt men ändå jobbigt och veta att han fick 12år.. fattar fortfarande inte det! helt sjukt...
aja.. jag har suttit nu med och ätit massa gott, hehe man ångrar sig alltid efterråt men ganska försent då:P jag måste verkligen börja träna snart, just för så mycket skräpmat jag äter, kanske ska sluta med det med fast det är ju så gott :P

Nu ska jag bara kolla tv sen ska snart sova ska upp och jobba tidigt imorgon vid 5 tiden .. men skönt att sluta tidigt imorgon iallafall och onsdag med sen ledig torsdag då ska ner till höör och hämta Annas vovve:). men sen jobbar freda,lörda och söndag, känner inte för de men de kommer säkert gå snabbt som skönt är!
aja.. nu ska kolla tv har inte mkt mer o skriva om...... ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: