SKRIVET: 2011-02-18, kl 15:24:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trevligt!

Igår va det mycket trevligt jag skulle ut och äta med tjejerna <3 men vi skulle till Harrys men de va fullt och vi hade glömt att boka bord så vi gick till Sports istället, väldigt god mat och så roligt att träffa tjejerna så mycket trevligt va det sen efter det så åkte hem sen va förbi Anna så satt och drack vin med henne till 2 på natten och bara snackade :) Trevligt det med!
Och idag vaknade jag upp av ett samtal som gjorde mig glad :)
Sen kom lillasyrran och hennes son :) så har lekt med han nu lilla Neo så jävla sööt är han, och nu har dom åkt till mormor och morfar, jag orkade inte följa med måste in i duschen nu.. sen ikväll ska ut och äta vi systrar och mamma :)


Föresten ringde polisen om min mobil idag, och hon som har hand om de va ledig till måndag så fick prata med nån handläggare men han visste ingetting! så störande så nu måste vänta till måndag och så kommer de säkert inte vara klart då heller!!!!!!! åhh !
Men på måndag så får man veta hans dom.. hoppas verkligen det gå bra för han, jag förstår inte att han har suttit så länge utan några bevis!!!! aja..hoppas de är över snart..
men nu ska in i duschen..

Här är bilder från Sports med tjejerna <3






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: