SKRIVET: 2011-02-22, kl 15:11:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag..

Jag slutade tidigt idag från jobbet, det va väldigt lugnt på jobbet och jag va redan på jobbet vid 6 idag på morgonen så det va skönt att komma hem lite tidigare..
Jag skulle ringa polisen idag när jag kom hem, men dom hade redan ringt, så jag ringde upp.. o då sa hon att mobilerna va klara o jag kunde hämta dom.. men orkade inte hämta dom nu, kom precis hem så jag skulle hämta dom på polistationen imorgon.. Skönt att ha mobilen tillbaka imorgon :), hoppas verkligen inte dom ha förstört eller repat den! för den va helt ny!!!! Och jag hoppas verkligen inte det kommer några mer poliser till mitt jobb eller att det blir något mer!! men jag tror inte det.. men visst man vet ju aldrig... dom verka ju gilla o jäklas bara för dom tycker man pratar eller umgås med fel folk! Fel tycker jag, så länge jag inte gör något dumt så ska de inte behandla mig som jag vore någon brottsling och hela tiden sa dom, tänk över ditt liv på vilka du pratar eller umgås med, det räckte inte att säga det en gång nä utan tusen gånger sa dom de.. aja.. Längtat efter min mobil,:P sjuuukt jobbigt utan den har det varit !!!

Nu ska lägga mig o vila en stund, jag har sjuuukt ont i huvudet :(..sen blir de bara lugnt tro ja..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: