SKRIVET: 2011-02-06, kl 17:59:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag..

Nu va det redan söndag, sjukt snabbt har denna helg gått men de är skönt för har jobbat hela helgen. Nu kom jag precis hem från jobbet och va och övningskörde lite efter jobbet med :)
Jobbet har gått jättebra denna helg, det har varit jättelugnt men ändå gått så snabbt känns som jag inte ens har jobbat fre,lör o sön från 6 till 17.30.. Vi har det så kul på jobbet nog därför det går så snabbt:P Brukar ju gå snabbt när man har kul :) men ändå skönt att det är över man är ju trött efter så många timmar jobb o upp tidigt på morgonen..så nu är jag ledig imorgon och 2 helger i rad :)
Och känner mig piggare nu varit sjuk ju, hosta o förkyld men jobbigast va fredagen o igår, idag har jag inte hostat så mycket, så hoppas det försvinner!! :) men fortfarande snuvig:P

Imorgon ska på en kompis rättegång, ska dit med Anna.. så ska upp vid 8 tiden.. så får inte sova så länge hehe men får sova sen när jag kommer hem imorgon igen. Jag hoppas verkligen det går bra för honom, 3dagar har rättegången pågått nu och är imorgon igen och kanske tisdag beror på om dom behöver, hoppas inte utan att han släpps!!

Men nu ska jag ringa Anna sen ta mig ett varmt bad och senare blir det nog film :) men skriver mer senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: