SKRIVET: 2011-02-13, kl 21:05:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag..

Jaha idag varit en väldigt lugnt dag, som vanligt på söndagar men skönt väder ute med sol men kallt som faan,så gick ändå inte att vara ute hehe, jag längtar till sommaren så jävla mycket, och jag hoppas jag har egen lägenhet då! Ingen som vet nån ledig lägenhet??? :P 2a eller 3a?? behöver snart juu :P Jag kollade lite nyss men hittar ingen eller inte fått något erbjudande heller!! så säg till om ni vet någon privat lägenhet som är ledig :)

Söndagar är verkligen så seega aldrig finns något att göra.. och sen att helgen gått så snabbt och man börja jobba imorgon igen så seegt!
Men pratade nyss i telefon, ett samtal som gjorde mig glad :)!!

Nu ska snart mot sängen ska ju upp vid 5 imorgon.. jobb sen efter jobbet blir de nog förbi Anna en sväng..:) Alla hjärtansdag imorgon, så får umgås med Anna då för har ingen kille jag kan va med :(.. hehe men jag klarar mig :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: