SKRIVET: 2011-02-27, kl 17:24:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pizzabeställning :P

Nu kom jag nyss från jobbet, äntligen är jobbhelgen över :) fast jag jobbar imorgon med men jag slutar tidigt som skönt är:) Jobbet ihelgen har gått jättebra det har varit lugnt och skönt och idag beställde vi alla kockar pizza :) haha.. det va gott . Nu ska jag se om jag hittar nån bra film.:), igår kollade jag och min brors dotter på en film skulle vara en skräckis men den va inte så läskig The Resident heter den.. Handlade om en tjej som flyttade till en lägenhet sen va det en kille där som blev helt besatt av henne, sjuuuukt besatt av henne, hah men de va helt okej film..ganska seg i början sen bara hände allt i slutet typ,..:P

Här är bild från jobbet beställningen av pizzorna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: