SKRIVET: 2011-02-23, kl 21:01:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag..

Jaha nu va klockan redan 21.. tiden går snabbt! Imorgon 20 över 11 går tåget till Höör sen därifrån tar vi bussen till Hörby och ska hämta Annas lilla valp :) Åh jag vill med ha vovve men jobbar så mycket så går inte nu men nån gång i fram tiden :)
Skönt att vi inte åkte jättetidigt men ganska tidigt ändå ju så jag hinner inte sova ut som jag hade tänk när jag va ledig, för sen jobbar fredag,lördag,söndag och måndag :( usch! men jobbhelgerna går snabbt hoppas jag denna gång med:)

Det är skönt som fan att jag har fått tillbaka mobilen, man märker verkligen hur beroende man är av den :P hehe . Men nu behöver polisen nog inte den mer..Hoppas bara allt är över snart med allt, tänker verkligen på dig och hoppas din otur vänder till tur snart!!! Det behöver du verkligen, hoppas på det bästa! !

Nu ska jag kolla tv sen blir det mot sängen.. men jag skriver imorgon och jag ska försöka ta lite bilder med nu när jag har fått tillbaka min Iphone :)
Ha en bra onsdag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: