SKRIVET: 2011-02-04, kl 21:52:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mot sängen!

Nu snart blir det mot sängen,jag ska bara slänga i mig alvedon,ipren och hostmedicin så jag kan sova inatt, igår natt vaknade jag vid 3 på natten och hostade som faan, hostade tills jag spydde, sjuukt jobbigt men tillslut somnade jag. Men jag va väldigt trött på jobbet idag och nu jobbar lördag och söndag med och från 6 till 17.30.. så långa pass på helgerna så jag hoppas verkligen jag får sova i natt..så jag orkar jobba imorgon men skönt att pappa kör mig så jag slipper cykla så kallt och jobbigt ju . Kommit massa snö igen ju :(.. sen ledig måndag då får jag vila ut :)
Men nu ska umgås lite med min brors dotter som är här, hon ska sova här inatt.:) sen måste mot sängen för ska juu upp vid 5 imorgon..
Godnatt på er :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: