SKRIVET: 2011-02-12, kl 18:00:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag..

Shit vilken dag idag, haha jag har varit helt förstörd, vinet igår tog verkligen död på mig, blev ganska full :P vi satt först hemma hos Anna och Sonyas mamma, sen gick till en fest på campus, det va kul :) men idag soovit heela dagen och sitter fortfarande i mjukisbyxor o linne, inte duschat eler orkat göra något jag har verkligen mått skit idag ! haha men jag får skylla mig själv :P
Men ska nog in i duschen nu och fixa mig, sen ska förbi campus idag me o träffa tjejerna :) men får se om jag mår bättre efter lite mat och duschen :)


Nyss har sminkat och fixat håret på min brors dotter Madde som ska på Tc disco :) hon ville att jag skulle fixa och sminka henne :) Hon blev riktigt fin :) läänge sen man va på Tcdisco hehe :P


Så här blev hon :) Madde.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: