SKRIVET: 2011-02-04, kl 20:30:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Länge sen..

Länge sen jag skrev nu, har inte haft tid eller känt för det..men ska börja skriva igen..idag har jag jobbat, men blivit sjuk igen eller sist jag va sjuk det har väll inte gått över.. men blivit värre.. förkyld,ont i halsen och sån jäävla hosta.. nog Neo min systers son som smittade mig, han va juu här förra helgen och va sjuk med allt jag har nu.. och ska jobba nu hela helgen med, ska försöka iallafall kommer vara jobbigt.. just för har sånt jävla hosta.. jag försökte sluta röka för ett tag sen men det gick inte men har trappat ner ganska mycket så det är bra, men måste sluta helt, jag får alltid sån jävla hosta såfort jag blir förskyld...sjukt jobbigt är det... :(..och det håller alltid i sig så länge.. några knep så den försvinner snabbare ?? .. ingen hostmedicin funkar förutom cocillana, men den får jag bara ta på nätterna för den är så stark.. men hostar lika mycket på dagen ju..


Min mobil har inte funkat sen i söndags blev arg och slängde iväg den och den delades på sig, och hittade inte batteriet sen :P haha, men sen igår hittade pappa batteriet bakom bokhyllan :P men  efter jag hade slängt iväg den va jag och köpte en ny mobil Iphone 4, men skulle ju inte få den förens 4veckor.. så tur pappa hittade batteriet igår:) men funkar inte o ringa på mobilen haha, de gick nog sönder, men funkar och smsa iallafall :) men sen nu idag fick jag Iphonen  :) men måste skicka in papper innan den börjar funka tror jaghehe:P
så nu har ny mobil, men har samma nr :)

Efter jobbet idag övningskörde jag och pappa, det gick bra :) ska gå och betala in körkortspaket med som jag ska köpa där allt ingår :)så jag ta mitt körkort nångång :)
och ingen lägenhet har jag fått heller, men jag söker förfullt :)

men nu ska se film med min brors dotter och sen blir de bara lugnt, upp och jobba imorgonn kl 5.... seeegt!! men hoppas ni får en bra fredag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: