SKRIVET: 2011-02-15, kl 21:08:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbigt!!!!

Jag hade väldigt svårt att sova igår, allt som hände igår..Jag tänkte på jobbet vad de trodde om de som hände igår..Så det va jobbigt att komma till jobbet idag efter 3 poliser kom till jobbet igår och tvingade mig och följa med, ingen fattade något! Jag va helt chockad med, jag fattade ingetting ju! Mycket tankar när jag satt på bussen påväg till jobbet idag, tankarna gick vad dom trodde igår om mig när poliserna kom.. men när jag kom till jobbet så alla kom fram och frågade hur jag mådde och allt, och sa dom att de hade varit så oroliga och tänkte på mig hela dagen igår, har verkligen underbara arbetskamrater!!!Klumpen i magen släppte.. efter jag berättat allt med.. så tyckte dom synd om mig att poliserna hade behandlat mig så när jag inte va misstänkt för något och dom tyckte även att när poliserna kom att de va kaxiga och typ hånflinade och betede sig dåligt! så de va skönt att de höll med mig. Men visst de är de ju deras jobb och de handlar om en stor grej så förstår att dom vill veta, men finns ju gränser och jag som inte är kaxig eller nått utan berättar allt jag vet och kommer ihåg ändå ska de vara såna! menmen, jag hoppas jag får tillbaka min mobil snart..jag ska ringa polisen imorgon och fråga när jag få den och vad som kommer hända näst.. Hoppas verkligen allt är över snart med allt detta och att de slutar bra!!! Tänker på en viss person och hoppas allt ordnar sig för han!!

Jag gick ganska tidigt från jobbet idag, fick sluta tidigt, va skönt att komma hem, vilade lite sen bara tagit det lugnt..
Nu ska bara kolla tv sen blir de mot sängen.. se om jag kan sova bättre idag, Jag ska upp tidigt imorgon igen o jobba.. längtar till helgen när jag är ledig så man kan sova ut. Men älskar mitt jobb så när man väl har kommit upp och kommit till jobbet så är det lugnt, fast visst idag va det jobbigt och va sjukt trött pågrund inte att jag inte hade sovit så mycket men får hoppas jag sover bättre i natt så jag kan vara lite pigg på jobbet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: