SKRIVET: 2011-02-26, kl 18:08:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbhelg!

Nu kom jag nyss hem från jobbet, jag har varit och jobbat sen 6 på morgonen.. så lång dag och lika lång dag imorgon med..men det går snabbt , känns knappt att jag har jobbat :P fast visst trött är man men det har varit lugnt på jobbet och imorgon kommer vara ännu lugnare för gjorde massa idag så jag skulle få det lugnt imorgon:)

Nu ska jag hitta någon film sen kommer min brors dotter Madde, hon ska sova här i natt så lovat henne och kolla fiilm med henne:) måste bara se om jag hittar någon bra, hon vill alltid se skräckfilmer hehe de vill inte jag juu :P menmen jag får väll ta och göra det ändå:P
men jag skriver senare! Ha en bra lördag så länge :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: