SKRIVET: 2011-02-09, kl 17:51:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbet.

Nu kom hem från jobbet, va sen idag på jobbet slutade vid 17, men de va lugnt och skönt på jobbet:)
Jag va i dieten idag, och inte alls mycket specialkoster inne, bara några st, så de va skönt men där är de olika från dag till dag så imorgon kan de va massa:P man vet aldrig. Men imorgon är sen idag men då ska vara i Akök.
Jag hade lönesamtal idag, gick väldigt bra :) så får se vad jag får för lön nu, min lön höjdes ju nygligen till 21 000 men nu ska den höjas igen och de kunde bara säga positivt om mig så det va bra :) så får se vad det blir :)

haha jag och Jenny på jobbet målade lite fint på transportbilen som kör ut maten haha :p fint va?;)
rastlösa när vi va ute och rökte :) chaffören undrade vad vi höll på med, han borde tvätta bilen ganska skitig ju :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: