SKRIVET: 2011-02-16, kl 17:09:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hoppas de är över snart!

Nu är jag hemma, jag har varit på jobbet som va lugnt och skönt :) förutom just vid lunchen förstås då är de lite att göra:P men skönt när de finns att göra :) Sen när jag va påväg till bussen så träffade Anna så följde med henne en sväng hem, snackade lite och drack te :) och sen så visade hon hunden hon skulle köpa en Amstaff, skiiit sööt va den!!! Så nästa vecka på torsdagen ska vi åka till höör och hämta den :) En liten bit dit men de är den nog värd den va så sööt är så glad för hennes skull att hon hittade en hund som hon ville ha, för hon har velat ha en hund så länge :)

Nu är lillebror nere på pizzerian :), han ska köpa kycklingrulle till oss :) Vi orkade inte laga mat hehe och mamma jobbar sen :P och som tur slipper jag åka ner dit och ut i kylan, utan jag betalar och han hämtar hehe :) bra deal :)

Annars händer inte så mycket idag bara lugnt..:)

Föresten ringde polisen idag, ville höra vad som händer med allt och ville veta om jag va misstänkt för något också, just för dom behandlade mig så som de gjorde.. som värsta brottlingen! Men jag fick prata med en av dom som förhörde mig, så frågade jag om jag va misstänkt för något, så sa hon nej och att dom hade sagt de ibörjan, men jag kommer inte ens ihåg vad jag sa ibörjan va så chockad efter allt. Så hon sa att jag inte va misstänkt för något än så länge.. och så frågade jag när jag skulle få tillbaka min mobil, men de visste hon inte riktigt utan att hon skulle höra av sig. och så avslutade hon med som hon gjorde på förhöret med, "Tänk över ditt liv och på vilka du umgås och pratar med." Ja bara Mmm... visste inte riktigt vad jag skulle säga..Aja.. får se vad som händer med allt, hoppas de är över snaart!! Hoppas på det bästa!

Men jag skriver mer snart nu vänta på lillebror som är nere o köper maten :) Det ska bli gott :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: