SKRIVET: 2011-02-17, kl 16:50:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Harrys!

Jag ska snart ner till stan, jag ska ut och äta med tjejerna på Harrys <3 :), det kommer bli trevligt, länge sen man träffade dom, och behövs nu efter min oturs vecka! Jag ska va där nere vid 18.. sen får se när jag kommer hem.
Jag är ledig nu fredag,lördag och söndag sjuuuuuuuuuuuukt skönt!! Hoppas bara jag får tillbaka min mobil snart, jag ska ringa polisen imorgon och se om dom är klara!..
Nu ska sitta och snacka och dricka lite te med mamma innan jag ska ner till stan.. Usch fortfarande frysen efter min utelåsning haha fan va arg jag va på lillebror kom hem och han hade låst och han visst att jag inte hade nyckel! menmen nu är de lugnt. ! Hörs senare ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: