SKRIVET: 2011-02-09, kl 21:44:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godnatt :)

Jag har kollat på Efterlyst nyss, fanns inget annat på tv..och nu ska jag mot sängen, tidigt:P jag ska lägga mig och läsa en bok som jag har börjat läsa. Jag lånade av Anna, hon har massa bra böcker, verklighetsbaserade, hemska böcker såna som verkligen kommer in i. Den jag läser nu heter inspärrad. Men jag har inte kommit så långt började läsa den igår :P, men redan tycker den verkar bra! Inte läst böcker på jättelänge, aldrig haft tid eller haft intresse för de, men nu tycker skönt att ligga och läsa en bok som är bra som man verkligen kommer in i och kan knappt sluta läsa :) men jag ska ju egentligen plugga på körkortsteorin istället för läsa, så jag lär mig de nån gång hehe, men de hinner jag nog med, jag ska försöka plugga lite imorgon:) Jag orkar ändå inte plugga såhär sent så skönare att lägga sig och läsa en bok :)
Men ska mysa ner mig nu i sängen o läsa sen blir det sova för jobb imorgon ju..o de skulle snöa imorgon igen :( att de inte kan sluta snöa nån gång !! Jag vill ha sol och värme nu!! håller ni med? :P
aja hehe, Godnatt på er !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: