SKRIVET: 2011-02-22, kl 22:11:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godnatt!

Nu ska jag strax mot sängen.. imorgon ska jag upp tidigt o jobba igen och lika bra och lägga sig tidigt för tar sån tid att somna, man bara ligger och tänker..Jag vill bara stänga av tankarna men det går inte..alltid något som kommer upp... Hoppas det är över snart att det slutar bättre.. ibland känns som det är över men sen ibland känns som det inte är det utan väntar fortfarande på att något bra ska hända..Efter regnet kommer solen säger som ju... kan det inte vara så nu med.. oturen vänder till tur..Tänker verkligen på dig!

sen efter jobbet ska jag hämta mobilen hos polisen, äntligen! Hoppas inte dom har repat den eller något! för den va ju helt ny bara några dagar gammal.. hann knappt använda den..men imorgon ha jag den igen skönt!

Aja.. nu ska mot sängen bara en cigg innan... ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: