SKRIVET: 2011-02-14, kl 19:09:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förhör!

Fyfaan vilken dag! Fattar ingetting.. 3 poliser kommer till jobbet och säger att jag måste följa med dom, sjukt pinsamt och plus vägra dom säga vad de handlar om, först trodde nån hade dött eller nått, poliserna går igenom hela köket och sen följer med mig in i omklädningsrummet när jag ska byta om, sen kör dom mig till polisstationen.. fattar fortfarande ingetting, sen in på ett rum, sen kommer 2st och börja fråga massa om nått nr, hur ska jag veta de, vet inga nr, är sjukt dålig på komma ihåg nr, sen massa jävla frågor fattar ingetting!!!! och sjuukt otrevliga med, onödigt bara!! sen efter alla frågor så kör poliserna hem mig gå igenom mitt rum ska ha mina mobiler, laddare o allt! och när jag va på förhöret så hade dom redan varit här hemma hos mamma och bara klampat in bara lillebror som va hemma han fattade ju ingetting!! sen när dom körde hem mig efter några timmar förhör så klampar dom in igen, och ena polisen va så otrevlig och kaxig!! så jävla störande va han!!!
så alla hjärtans dag blev förstörd... förstår inte varför dom måste behandla en så när man inte har gjort något fel och det inte ens handlar om mig!!!!  aldrig varit inne på förhör eller något kriminellt ! så sjukt störande att poliserna ska behandla en som man vore helt störd!! åh störande ! Ingen anning vad som händer nu.. jobbigt! Pinsamt att gå till jobbet imorgon med :(...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: