SKRIVET: 2011-02-21, kl 18:29:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fattar inte!

Jag fattar inte.. hur kunde det hända??, hur kunde det bli sååå??? fattar inte så måånga år :( usch jobbigt va det att höra..:( jobbigt att man inget kan göra heller..:(.... och inte veta hur man ska göra heller..:(..

Now we've been talking for a while
And you got me trying to figure out
I don't know what to do or say to you
But you got me feeling some kind of way for you
You got me losing myself in what I'm trying to say
And it's so hard to fight it can't help but feeling this way
Now I know I come of kinda shy
But it's hard to say what's on my mind
The chemistry we have it hard to find
But to find the right words it's going to take sometime
I hate the way this feels
suddenly i'm scared to be apart
I don't know should go or should i stay
I should let you go?
feels like i drown in your every word
and every breath that's in between
somehow you got me where it really hurts
it's killing every part of me
And its hard to say what's on my mind
Ans its hard to know what to do.


Jag kom nyss från jobbet, varit en jobbig dag idag på jobbet efter fick veta hans dom...men känns bättre nu efter Anna har ringt så pratat ut med henne och hon sa förlåt...känns bra att hon förstod..lite missuppfattning va det med...Hoppas det blir bättre nu! Vill verkligen det bästa för henne!

Nu ska jag äta massa gott, jag ska be lillebror åka ner till affären och köpa massa gott det behöver jag efter idag, usch varit en jobbig dag men ändå en bra dag nu efter det rett ut sig med Anna och mig,skönt att hon förstod mig..Vad som än händer kommer jag alltid finnas där för henne!! Hon och jag har hållt ihop sen vi va 1år, sen har vi haft våra perioder från och till menmen så det är men alltid funnits för varann!
Men jag skriver mer senare..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: