SKRIVET: 2011-02-20, kl 16:20:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

........

Nu kom jag nyss hem, jag har varit hos Syrran Gille hennes son Adrian fyllde 1år så va där och fikade.. det va trevligt men nu är jag hemma.. ska bara ta de lugnt nu.. kolla på nån film tror jag..imorgon jobb igen.. usch känner verkligen inte för att jobba imorgon:(.. vill bara vara hemma sova bort tiden och vänta tills allt är över..aja.. jag skriver mer senare..



Jag vet att jag gick bakom din rygg men jag kunde inte hålla något sånt inom mig, för om det skulle hända dig  något, jag skulle aldrig förlåta mig själv.. Ett hugg i ryggen kan göra ont men tusen hugg i hjärtat varje gång du gör något¨,Jag vill bara att du ska förstå att jag gjorde det för din skull för jag bryr mig och är orolig..Jag kommer alltid finnas här för dig vad som än händer, fast du inte vill nu och du bara tror jag gör och säger allt för att förstöra! Så svårt och veta vad man ska göra, och det hoppas jag du förstår.. Jag hoppas du kommer förstå nån gång allt jag gör är för jag bryr mig annars skulle gått för länge sen men jag har stannat och kommer fortsätta att stanna!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: