SKRIVET: 2011-02-08, kl 16:37:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Blandat väder!

Nu är hemma från jobbet,vilket blandat väder det varit idag, först på morgonen när jag tog bussen vid 6 så va det ju fan snööö storm, jag trodde inte jag skulle komma fram till bussen hehe blåste jättemkt och snöade massa, men det gjorde jag, och nu när jag skulle hem va det jättefint väder med sol och allt :)Konstig:P det ska bara vara sol ju, underbart då!:)
Idag jobbade bara från halv 7 till 13 sen hade dietutbildning från 13 till 15, intressant va det, om olika allergier och laktos och gluten, sen tarm och dialys, sånt vi jobbar med mycket i dieten på jobbet, mycket man visst men sen va det sånt man inte visste, så de va intressant och tiden gick snabbt, bruka bli ganska segt och sitta o lyssna på sånt på eftermiddagen men det va de inte utan intressant :)

Min mobil pajjade helt idag på morgonen, den gamla jag hade, tappade den i golvet när jag skulle stänga av alarmet, så skärmen pajjade för funkade sätta på och hörde ljud men skärmen va helt svart haha, den har nog fått sitt nu.. så bara att slänga så tur att jag köpa en ny mobil, iphone 4, men den har ju inte satts igång pågrund skulle skriva på papper och skicka in.. men idag aktiverade simkortet som jag trodde min bror hade gjort, eller han sa att han hade gjort det. Men det hade han inte, så nu när jag gjorde det så funkar den :D, så nu har jag en fungerande mobil igen :) men måste köpa nått skydd till den, så jag inte hinner förstöra den såsnabbt för den är ju lite dyrare än dom mobilerna jag haft innan :P så nu får vara lite mer försiktig :) ganska dålig på de, ganska klumpig av mig haha. men jag ska försöka nu :)

Nu ska jag fixa nån mat sen blir det bara lugnt , hoppas ni haft en bra dag !men jag skriver mer senare!



Förstår inte hur dom tänker, verkar bara som dom har bestämt sig att det är han, sen skiter dom i om de inte finns några bevis, helt sjukt att dom kan göra så när det handlar om 10år kanske!!  Dom borde ha släppt han juu! Störande förstår inte hur dom tänker asså!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: