SKRIVET: 2011-04-30, kl 17:36:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Valborg.

Denna helg är det valborg och typiskt att jag ska jobba då:P menmen är ju ledig midsommar,julen o nyår så det är bättre:)
Idag på jobbet va det lugnt, men det fanns att göra.. :). Imorgon blir det nog samma.. men det har gått sså jävla snabbt, dagarna på jobbet och speciellt helgerna när man jobbar gå så snabbt så det känns kanppt att man varit där, fast visst jag är trött nu efter jobbet just för jobbar så mångar timmar på helgerna.. men annars är de lugnt, vi har så kul på jobbet så nog därför tiden går snabbt :) hehe. o på lunchen satt jag och kollade på tv, så va det programet när dom bygger hus och sånt till familjer som har haft de svårt eller något, tror det heter extreme homemakeover.. och det va om en familj som hade förlorat deras pappa och deras bror när han skulle rädda sin pappa från att drunkna så drunknade båda, usch och hela familjen såg detta, den mamman och 3 av de andra barnen.. och ingen kunde rädda dom och sen hade deras hus förstörts i en brand så de bodde hos någon annan, det va sååå sorligt så jag fick hålla in tårararna när dom berättade.. :(..usch hatar o se sånt..men det programmet är bra men mycket sorgligt ibland..

Aja..Nu blir det bara lugnt, jag ska ligga i soffan o kolla tv o vila bara.. sen ska ta mig ett vaarmt bad är helt frysen av mig idag.. hoppas inte jag börja bli sjuk bara.. visst förkyld och ont i halsen har jag.. men inte jättemycket så får hoppas de inte blir värrre.. mamma ligger sjuk i feber,hosta,förskyld o ont i halsen..o lillebror Johan har också varit sjuk..men hoppas de jag känner försvinner.. ska vila och dricka mkt te och ta mig ett varmt bad så blir det nog bättre :)

Men alla ni som är lediga denna valborgs helgen och även ni som jobbar :P ha en bra och rolig valborg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: