SKRIVET: 2011-04-25, kl 22:21:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tröött

Sjukt vad jag är trött idag, skulle ha pluggat på körkortsteorin, men har verkligen inte ens orkat öppna boken.. får göra det imorgon..se om jag är lite piggare då.. Är så trött o seeg, så ska väll snart mot sängen.. ska bli skönt o krypa ner i sängen och sova, men inte lika kul o veta att man ska upp vid 5 imorgon på morgonen.. segt.. men slutar 14.30 imorgon så de är skönt sen är jag ledig onsdag så då får sova ut lite, men sen måste upp ganska tidigt ändå för ska till bilskolan o övningsköra.. så har aldrig tid o sovaa ut hehe.. eller nu ihelgen fick jag väl de lite iallafall.
Nu ska jag ut och ta kvälls ciggen innan jag ska sova :) Godnatt på er :)


Imorgon börjar det,jag hoppas verkligen det kommer gå braa!! sen på onsdag med.. sen nästa vecka igen o sen slutar 11maj på min födelsedag..så får hoppas att det slutar bra då!!! Svårt o veta.. mycket blandade känslor..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: