SKRIVET: 2011-04-28, kl 18:43:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag!

Redan torsdag fan va veckan har gått snabbt, hoppas jobbhelgen nu går lika snabbt:P åh jag känner inte för att jobba denna helg menmen sen ledig 2helger sen och fyller år snart med ju 11maj så bättre jag är ledig den helgen ju :) för det kommer jag vara, jag fyller på onsdagen den 11 så tänkte ha lite fest lördagen därefter :) se om lokalen är ledig :), men orka inte ha värsta festen haha pallar inte städa efter då ju :P o jag fyller bara 22.. så bättre ha större fest när man blir 25 usch jag börja bli gammal inte kul! haha.

Nu ska jag ut i det fina vädret och passa på och njuta av solen och värmen,. för sen nästa vecka skulle det bli kallare igen :( tråkigt men får passa på nu när det är skönt ute :)

Ha en fin dag i det fina vädret :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: