SKRIVET: 2011-04-12, kl 16:26:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tandläkaren.

Nu kom jag nyss från tandläkaren, jag va på sån undersökning som man gör varje år, och jag hade inte ett enda hål :) så det känns bra!! :) fast han tyckte jag skulle använda mer flor typ.. det va de enda :) och så skulle bara betala undersökningen som kostar lite över 600kr heeelt sjukt mkt pengar bara för att öppna munnen typ,.. men jag fick någon rabatt som man får varje år så då gick det bara på 300kr :) o jag va så rädd att jag skulle ha hål och få betala masssa pengar ! men nej ibland går det bra :)

Men nu efter tandläkaren så skulle fika med Sonya och Ita juu.. men får jag inte äta förens 1 timme men skit samma Sonya och Ita kom nyss meed massa kakor och annat gott så jag kommer inte kunna låta bli :) så nu blir det fika :)


Svar till Komentaren Till Anonym: vart vi ska åka i Turkiet, vi ska till Side, hotellet hette Tropic  :)


Johanna

Matilda kan du inte komma på något bättre resmål!!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: