SKRIVET: 2011-04-10, kl 19:32:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag.

Nu är jobbhelgen över :) det är verkligen skönt! men jag jobbar imorgon med fast jag slutar tidigt :) sen är ledig tisdag :) imorgon ska jag övningsköra efter jobbet sen ska jag och Sonya gå till Ticket o kolla efter resa :) Vi har fortfarande inte bestämt vart vi vill åka, o jag vill inte lägga för mycket pengar heller pågrund av att jag behöver spara till lägenheten och sen till mer körklextioner.. Så vi ska försöka hitta en billig men bra resa :) 

Åh jag vill verkligen ha körkortet nuu !!! men känns som det kommer ta evigheter till det, alla grejjer man ska kunna, så jä'vla mycket! o plus jobbigt med att jag jobbar heltid så hinner inte boka upp så jättemånga lextioner... och har ingen att köra med hemma...¨så det kommer ta sitt tag men de får de göra, för jag ska ha körkort innan året är slut iallafall!!

aja.. nu ska jag ta mig en dusch sen bara lata mig framför tvn..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: