SKRIVET: 2011-04-24, kl 19:01:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag!

Jaha nu va det redan söndag.. och de flesta är lediga imorgon med men inte jag, jag jobbar imorgon så lite tråkigt menmen :P jag har varit ute i solen hela dagen så underbart väder :) och snart kommer min bror och hans familj så blir det grillning :), o för min del blir det bara lugnt..senare blir det nog film om jag orkar hehe :P

Nu va mina 2 lediga helger över, så nu denna helg som kommer så blir det jobb igen hela helgen.. men det går säkert snabbt sen ledig 2helger igen, och snart är det semester det kommer gå snabbt :)Lääängtar nu till sommaren och allt :) Underbart!


Och jag hoppas verkligen det kommer gå bra nu, Nu iveckan börjar det.. sen 11maj på min födelsedag så får vi veta svaret... Hoppas det kommer gå bra!!!! Antingen blir de det värsta eller det bästa.. Bara att vänta att se nu.. men ändå sjuuukt jobbigt och inte veta vad man ska göra när man får veta svaret om det blir de dåligt....
aja.. nu ska vi börja med grillningen.. Grillspett blir det Mmm så gott :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: