SKRIVET: 2011-04-14, kl 17:00:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snart helg!

Snaart är det heelt underbart för jag ääär ledig! :D, idag har jag jobbat sen skulle jag övningsköra på bilskolan efter men dom ringde o han jag kör med va sjuk så fick ställa in den körlextionen =/..aja.. nu sitter med Sonya och dricker te och snacka massa :) blandannat om resan! :) 104 dagar kvaar långt men det kommer gå snabbt :)

Sen senare blir det plugga och bara ta de lugnt. Imorgon jobb igen, jag ska vara i dieten så får hoppas att de är lugnt där och inte massa specialkoster :P sen imorgon,lördag och söndag har jag inga planer alls, utan får se vad som händer.. nog een sväng till Anna :) annars blir det nog lugnt eller får se :P

Meeen så sköönt att de är heeelg snart soova ut :D Det behöver jag efter denna jobb o plugg o körningsveckan :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: