SKRIVET: 2011-04-21, kl 18:56:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skärtorsdagen

Idag är det skärtorsdag, jag jobbade först sen skulle jag övningskört på bilskolan, men sen ringer dom o säger att den lextionen är inställd sååå arg jag blir!!! Vill ju ha mitt körkort snart men känns som jag inte kommer någon vart :(..aja..

Nu är jag leedig till måndag så det är skönt iallafall, vilade nyss men sen kom syrran Sanna och väckte mig och frågade om jag kunde passa hennes tjejer för dom skulle iväg till Kalmar framoch tillbaka o kolla husvagn,. så nu sitter jag med Nathalie och Nikita som varit ute och gått påskakärringar :) så dom sitter och vräcker i sig godis haha :)
så sööta är dom med prickarna på nästna och dom röda små kinderna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: