SKRIVET: 2011-04-11, kl 17:59:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Resor

Nu sitter Sonya och jag och kollar resor :), vi kollar runt överallt :p men vi har hittat ett bra hotell 25 m till havet och 1km till stan det låter ju bra i turkiet:) och va billigt blir typ 6500 tror jag.. ska kolla lite mer se om vi hittar annat med..
ååh jag vill utomlands!!! :D så jag vill boka nuu men får se hur vi gör.. vi ska kolla lite till..
Det blir i slutet av juli till början av augusti isåfall 2veckor då när jag ha semester..men vi måste ju hitta nånstans vi vill åka och ett bra hotell :) men vi ska kolla vidare nuu.. jag skriver senare :)


amanda

6500kr var ju inte billigt! Varför kollar ni inte runt på destination.se DÄR FINNS billiga resor! ..



PUBLICERAT: 2011-04-12, 09:37:11 | URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: