SKRIVET: 2011-04-21, kl 22:53:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Leeedig!

Nu sitter jag ute, lite kallt är det med mycket trevligt, min bror och hans tjej och deras barn och min systers barn va här innan, så jag och min bror och min systers son Nicke som är 18, vi drack vin eller dom drack öl och jag vin, sen kom grannen Pia och hennes barn så nu sitter vi fortfarande fast min bror och hans ungar har åkt hem :P och min systes ungar..så nu sitter jag, min brors dotter och grannen pia och hennes dotter och sen min systers son Nicke och lillebrossan och hans tjej, sitter och snacka o ha trevligt!
tog massa bilder från dagen idag..men jag lägger ut dom imorgon :)

Så skönt att vara leeedig! :) ! och det ska vara så underbart väder nu hela helgen med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: