SKRIVET: 2011-04-27, kl 11:25:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig!



Idag är jag ledig såå skönt! jaag ska snart ner till stan till bilskolan och övningsköra, men de är vid 13.30 men ska dit lite tidigare och sitta där och plugga.. det va ett tag sen nu så nu måste jag! så jag inte drar ut på det för mycket..sen ska se om det finns några körlextioner jag kan boka upp.. sist jag skulle göra det va de ju fullt =/.. men får hoppas att de inte är de nu utan att de finns nån körlextion nu snart iallafall...

Det är lika fint och skönt väder ute idag med, lite svalare är de nog fast visst kl är inte så mycket än :P får hem och sola sen när jag är klar med körningen och pluggandet. Jag behöver ju få lite färg, så jag inte bländar alla när jag kommer till turkiet haha :Pmen lite färg hinner jag nog få om det är såhär fint väder.. jag har ju sökt om en vecka semester efter midsommar med  så då kan sola hela veckan, sen har jag 4 veckor vecka 28-32 :) så får hoppas jag får den 5e veckan med där efter midsommar :)

aja, nu måste fixa klart mig så jag hinner med bussen 10 i 12:) ha en fin och solig dag :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: