SKRIVET: 2011-04-17, kl 01:32:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Läggdax

Nu ligger jag i sängen ska strax sova, tänkte bara skriva lite här först..Det har varit en helt okej kväll idag,lugnt och skönt:)
Film och massa gott!:) jag måste sluta äta massa godis annars kommer jag rulla fram snart haha, men på måndag ska bestämma mig då blir det inget mer godis bara lite på helgerna sen måste jag börja träna eller iallafall ut o gå, göra något så jag rör på mig iallafall:)efter filmen kom min systers son Nicke förbi innan med, full va han, så jag försökte prata lite vett i han :P, men inte mycket han lyssnade på, visst han är snart 18 så .. men ändå han behöver ju inte dricka såå mycket..men inte lätt o säga de till han.. men nu har han deckat i soffan:P hehe.
Imorgon redan söndag usch tiden går snabbt..alltid när man är ledig går det snabbt...men skönt och veta att man är ledig en hel helg till :) då blir det nog till Jönköping på fredagen.. om det går får se.. ska kolla det på måndag, kanske den sista gången..

Mkt tankar idag.. snart är det vi får veta. 9dagar kvar tills det börjar. usch jobbigt om det slutar dåligt, ingen anning vad jag ska göra då! svårt och veta om det kommer gå.. om jag ens vill ha det så.. Jag har faktiskt ingen anning hur jag ska göra.. Jag hoppas det slutar bra! Antingen blir min födelsedag den bästa eller den värsta... Snart får jag veta efter sån lång väntan.

aja.. nu ska jag försöka sova.. imorgon ska jag sooova så länge jag kan.. sen jobb hela veckan ju så jag får passa på nu..
Godnatt på er! Hoppas ni haft en bra lördag !




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: