SKRIVET: 2011-04-29, kl 18:13:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbhelgen..

För min del blir det jobb heeela helgen.. segt men vad ska man göra :P är ju ledig sen :)och det blir nog en lugn helg för jag har förberett så mycket jag kunde idag på jobbet:)
Men ikväll blir det bara lugnt ska se om jag hittar någon bra film och se :) och äta massa gott :D jag ska ner till affären nu snart och köpa massa godis :D  Finns inget godare än Choklaaad :D

Jag fick reda på min semester idag med, 5veckor :) vecka 26 och sen vecka 29 till 32 :) Häärligt! hoppas på fint väder då !

Nu ska jag mot affären :)


Föresten ni måste lyssna på denna låten och se videon.. sann berättelse, om hans tjej..därför så sorglig!! , Såå sorglig och fin!! Älskar texten!

Chris Medina - What are words



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: