SKRIVET: 2011-04-18, kl 16:04:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ingen körning.....

Nu kom jag nyss hem från jobbet, Underbart väder ute idag igen :) Jag cyklade idag till jobbet, jättekallt idag på morgonen ju, cyklade lite innan 6.. och sen nu när jag skulle cykla hem så fick jag ju ta av mig nästan allt juu :P..
Jag sitter nu ute i solen, äter godis och dricker loka :) ska snart ta fram teoriböckerna så plugga lite till körkortet :), men såå störande ringde bilskolan idag och skulle boka mer körlextioner, meen HELA denna vecka va det fullt! och nästa vecka fanns det en tid bara :(:( ¨ååhhh så störande.. jag kommer aldrig hinna ta körkortet innan sommaren är slut.. för sen ha dom säkert semester stängt med ! så det känns inte bra :(..¨så nu kommer det inte bli mycket körning..bara en lextion nästa vecka juu. och veckan där efter fanns inget helleer. och det är verkligen körningen jag behöver öva mycket mer på.. aja.. får bli som de blir jag ger inte upp iallafall för jag ska ha mitt körkort innan året är slut :)
Nu ska jag plugga teori iallafall:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: