SKRIVET: 2011-04-16, kl 14:30:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon:P

Godmorgon eller goddag kanske , klockan är mycket men jag vaknade sent idag :) riktigt skönt va det att soova ut men vaknade först av ett samtal vid 10 men sen somnade om :)

Idag har jag ingen anning vad jag ska hitta på, jag ska in i duschen nu iallafall sen får se vad som händer..Nyss va min bror här med sina ungar.. så satt och snackade med dom o så.. och min bror berättade att han hade varit på det hotelet jag och Sonya ska till, och han sa att de va bra och allt :) jag visste inte att han hade varit där, hehe men han har varit i turkiet typ 10-12 gånger :P så han har varit på ganska många hotell i Side :P men bra att han sa att de va bra på det hotell vi har bokat :) det enda dåliga va att de va många ödlor där, usch!! hatar sånt!

Men nu ska in i duschen jag skriver mer senare :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: