SKRIVET: 2011-04-08, kl 18:22:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag.

Jaha nu va det redan fredag, veckan har verkligen gått snabbt!.. känns inte som fredag idag pågrund jobbhelg ju.. så jag jobbade sent idag o jobbar nu lör o sön och mån.. men sen är jag ledig 2helger :D så får jag tänka så går jobbhelgen snabbt..:)
Idag på jobbet va det lugnt till och börja med sen senare så va en tvungen att gå akut .. så jag fick ta över dieten plus vara i Aköket :P men vi hjälptes åt så det gick bra :).. Imorgon blir nog lugnare :) Jag har hunnit förbereda mycket idag :)

Som jag sa igår så blir det bara lugnt idag, jag hade tänkt se film men har inte hittat någon bra än men ska kolla sen eller se om lillebror vet nån:)..
men nu först ska ner till affären med lillebror Johan och hans tjej och köpa allt till tacos och sen massa annat gott :)
jag skriver mer senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: