SKRIVET: 2011-04-13, kl 18:05:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Försov mig..

Nu har jag suttit här med Sonya och kollat lite bilder på vårat hotell i ska till:), mkt fint! och så nära stranden och centrum :D
Nu ska jag bara ta de lugnt.. jag har jobbat idag sen efter jobbet pluggade på bilskolan i nästan 2 timmar sen övningskörde en lextion, de gick väll sådär,men får hoppas de går bättre imorgon..
O jag försov mig idag!! Aldrig gjort innan ! jag vaknade av mig själv och kollade klockan då va klockan exakt 6.30 samma tid som jag börjar, o tankarna gick är ja ledig?.,börja jag senare?  sen bara neej jag har försovit mig sprang upp och ringde jobbet.. o sa att jag hade försovit mig, så fixade mig och så hann jag med bussen 10 i 7 så kom till jobbet lite efter 7 så det va ganska lugnt än då.. men ändå jobbigt hela dagen känns förstörd när man försover sig juu..jag fattar inte varför inte klockan ringde jag vet att jag ställde den.. men jag måste ha stängt av den i sömnen eller nått :P haha. i natt ska jag ställa bbåde mobilen o väckaklockan :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: