SKRIVET: 2011-04-11, kl 22:17:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bokat!

Nu va resan bokad!! :) Sonya och jag åker utomlands i slutet av juli i 2 veckor! det kommer bli så jävla sköönt! Det blev Turkiet igen, så nu blir det sjunde gången jag varit där :P men det är fint och bra där, billigt med :) men nästa gång ska åka nån annanstans :P Måste kolla hur jag har semester imorgon med, för har inte fått veta helt säkert om jag hade då.. så måste kolla det, hehe jag kanske skulle kollat det först innan jag bokade..men har 2veckor på oss att avboka.. så det är lugnt. Då bara får vi boka om :P
Ska bli skönt att komma utomlands få värme :), men idag va det riktigt skönt ute, 18grader va det, helt sjukt så snabbt och så varmt redan! så hoppas det fortsätter att vara så varmt ute :).. men jag tror inte det skulle det utan bli kallare i slutet av veckan.. hmm typiskt! menmen nu har jag något och se framemot utomlandsresa :) då får jag masssssa värme! och det va 25m från havet så heeelt perfekt!! så när man vaknar gå direkt till havet ligga där och sola och bara njuuuuuuuta och ta ett dopp ii havet! ÅÅÅH SÅÅ UNDERBART!!! :)



Anonym

Vart i turkiet ska du åka? (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: