SKRIVET: 2011-04-12, kl 14:55:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bilskolan!

Idag va jag ledig :), men jag va redan uppe vid 10 , så varit nere på bilskolan satt där och pluggade i en timme vid deras datorer det gick bra, sen övningskörde jag där med 2 lextioner på rad...jag får passa på när jag är ledig för annars jobbar jag ju alla dagar... Vi övade idag på pakering, och fikpakering och lite allt möjligt, det gick hyfsat! imorgon blir det igen efter jobbet :).. sen måste nog köpa mer körlextioner.. får se hur många det blir.. Jag vill ha mitt körkort innan detta år helst efter sommaren.. men får se.. mkt kvar och lära.. och jag kör ju bara med bilskolan för har ingen att köra med här hemma.. så tar ju lite längre tid..

Nu ska jag snart till tandläkaren..seegt hatar tandläkaren bara tar massa pengar ju.. men jag får hoppas att jag inte har några hål.. sen efter tandläkaren så blir det fika med Sonya och Ita :) sen resten av kvällen blir det plugga till körkortet bara..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: