SKRIVET: 2011-04-01, kl 16:40:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

1april!

Redan första april, tiden går snabbt!.. men just nu vill jag att tiden ska gå snabbt..väntar o väntar på svaret.. 26april börjar det.. och slutar på min födelsedag 11maj hoppas verkligen det slutar bra!! så jag får en bra födelsedag annars kommer inte bli så bra födelsedag....men bara vänta o se nu...Hoppas verkligen det går bra för dig!!!!!

Nu har jag städat och fixat lite sen nu ska mamma och åka och handla sen ska hjälpa henne med maten tills imorgon.. Imorgon ska hon ha sin 55års fest :) vi ska ha den i lokalen här på gården, det kommer nog bli kul :)
Lillasyrran Amanda kommer sen ikväll med, trodde dom skulle komma tidigare, men hennes kille jobbade så blir lite senare..menmen dom kommer iallafall:)

Hhaha jag har lurat både mamma, pappa, storasyrran och dom gick på de, sen lurade lillasyrran med, med en heelt sjuk sak men hon gick på de så det va ganska roligt hahaha.
sen lurade Sonya med och hon gick med på det , haha April april kan lura dig vart ja vill ;D


Anna

lurade alla utom mig som du brukar lura :( o M skulle du kommit på ett bra aprilskämt till ju;)



lägg ut bilderna från festen igår på fb o tagga mig på bilderna som jag/ciara är med på:)

puss!<3



PUBLICERAT: 2011-04-03, 16:59:59 | URL: http://annafindhe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: