SKRIVET: 2010-09-02, kl 14:42:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vill tillbaka!

ååh vad jag saaaknar värmen!! så sjuukt kallt här=/..måste tillbaka till värmen snart igen:).. idag har jag inte gjort ett skit bara haft tråkigt och inte haft ett skit och göra.. utomlands finns det alltid något o göra juuuu.. men nu är tillbaka till lilla växjöööööööööö......åååååh seeegt!!!!!! vill tillbaka ! saknar drinkarna o värmen!! =/

aja.. men Syrran Amanda och hennes son Neo kommer idag :) så det blir kul:) sen kommer Sonya med:) så ikväll blir det nog film och myskväll:) jag har laddat ner massa filmer får hoppas att dom är bra:) men det tror jag!

men nu ska fixa lite mat, färdigrätt förstås orkar inte laga mat :)
men jag skriver mer senare! ha det bra så länge :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: