SKRIVET: 2010-09-28, kl 19:51:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vaknade nu:P

haha Vaknade nyss :P, gick och vilade efter jobbet vid typ 16 eller va kl va, men råkade sova till nu haha:) men de va skönt, nu ska in i duschen:) sen får se vad som händer...såå skööönt att jag är ledig imorgon:) men blir nog bara lugnt idag, jag ska upp tidigt imorgon eller tidigt o tidigt,.. vid 11 hhehe.. så ska ner till stan träffa Jenny och luncha med henne sen blir det shopping:)

Jag ska se om jag hittar några skor sen bara kolla runt lite.. Vi ska upp till de nya köpcentret på samarkand och vi ska också gå i stan.:)

2 av dom lägenheterna jag gjortde intreseammälan på, fick jag inget erbjudande på:(.. och har 2 kvar men de har inte gått ut än men jag lär inte få på dom heller......och inte hittat eller de har inte kommit några mer förslag... segt..aja.. bara att vänta..

Men nu ska in i duschen jag skriver mer senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: